.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

dinsdag 7 juni 2016

Engelse voetbalfans krijgen advies om zich niet als kruisvaarders te verkleden tijdens het EK in Frankrijk om de arme moslims aldaar niet te provoceren.

De Noren mogen niet als Vikingen komen, de Belgen niet als provocerende duivels, de Duitsers mogen geen braadworst eten, alcohol is verboden voor de Russen en Nederland mag niet als, oh wacht Nederland komt helemaal niet en ik ben der nog blij om ook aangezien er helemaal niet moet worden gevoetbald in een gigantisch grote Europese moslim enclave.

En ik ondertussen maar denken dit het EK in Frankrijk is en niet in de een of andere met moslims gevulde zandbak vol onverdraagzaamheid voor anders denkende!

Compleet van de pot gerukt dit, voetbal moet een feest zijn voor de supporters en al helemaal tijdens een Europees kampioenschap. Terwijl ik vannacht naar de Copa América wedstrijd tussen Mexico en Uruguay aan het kijken was zag ik groepjes fans uit Uruguay feesten en juichen midden tussen de feestelijk uitgedoste Mexicanen op het moment dat het 1-1 werd en niemand keek vreemd op. Nadat Mexico de wedstrijd in de slotfase alsnog naar zich toe sleepte waren de Mexicanen aan de beurt om wraak te nemen middels gelach en gezang. Zo moet voetbal zijn en ik moest terug denken aan 1994 toen wij op de tribune zaten recht onder Jean-Marie Pfaff tijdens België tegen Nederland in volgens mij Washington, maar kan ook Orlando zijn geweest kan ik opzoeken maar daar is het te warm voor. De Belgen wonnen en meneer Phaff glimlachte tevreden naar al die maffe Hollanders in het oranje die ondanks de Nederlaag gewoon met hem op de foto wilde en er een feest van maakte. Toen was geluk nog heel gewoon……….
Nog fraaier werd het toen tegen de Ieren, we zaten in het zelfde hotel als heel veel Ierse fans en brachten gezellig samen de wachttijd door met drinken en voetballen, was de laatste keer dat ik enkel met vrienden op vakantie ben geweest, voetballen en zuipen bij 35 graden heb er in elk geval me Engels aardig opgehaald en heel veel lol gehad met dan eveneens maffe Ierse volk.
Ik dwaal weer eens af.
Wat moet ik er eigenlijk over zeggen behalve dat het droevig is dat Engelse voetbalfans in Frankrijk zich aan moeten passen aan moslims, zo ver zijn we kennelijk met zijn allen dus al gezonken en worden we al onderdrukt middels de islam.
Middels link via Breithart hoor je een audio fragment alwaar dit besproken wordt.
1
Nog droeviger is het feit dat de BBC dit niet rechtstreeks met de fans durft te bespreken maar dit naar voren brengt middels een kinderprogramma waar doorgaans vragen worden gesteld in de trend van ‘waarom is het gras groen’. Ziek zwaar ziek, het einde der tijden nadert en wij zouden wel een zooitje kruisvaarders kunnen gebruiken om ons te bevrijden van de islam en de nieuwe Nederlandse nsb’ers uit Den Haag.
Gelukkig leven wij in een ‘vrij’ land…..
hele diepe zucht, Bolo.




Geen opmerkingen: