.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 8 juni 2016

Australische Humor: Slagerij behaalt record omzet middels geweldig reclamebord en moslims wederom witheet.

De in Australië profiterende moslims zien de eigenaar van Rapley’s Midtown Quality Meats het liefst opgehangen aan de hoogste boom. Echter aangezien dit hier nog niet gebruikelijk is enkel en alleen daar de islam (nog) niet overheerst eisen ze dat hij beschuldigd gaat worden wegens een haatmisdaad voor het beledigen van de islamitische zelfmoordterroristen, moslims en pedofiel Mohammed.
Eigenaar Jeff Rapley van Rapley’s Midtown Quality Meats bedacht een ludiek reclame uithangbord waarmee hij zijn bacon omzet tot grote hoogte wilde doen stijgen.
Dit is hem aardig gelukt.
1
Evenals eigenaar Rapley kan ik hier geen enkele verwijzing naar moslims of de islam in ontdekken en wanneer deze mensen hier aanstoot aannemen dan zit de fout volgens mij eerder bij hen dan bij de slager en zijn geweldige uithangbord.
De vindingrijke slager pleegt dus ook geen enkel strafbaar feit, ondanks het gehuil van de humorloze moslimgemeenschap. Zijn omzet is serieus gestegen en zijn geliefde varkensproduct vliegt bijna de winkel uit bij de goedlachse vrolijke, maar vooral slimme winkelier.
Opdat ook wij wel eens willen lachen om moslims in plaats van enkel maar gebukt moeten gaan onder de moslim terreur plaats ik zijn reclameboodschap in elk geval zonder enige twijfel en zonder hem een rekening te sturen voor zijn gratis reclame op Fenixx.
Dit doe ik ook nog eens met een grote brede glimlach.
Bolo
bron : Report UK

Geen opmerkingen: