.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

maandag 18 april 2016

Breaking NEWS : Een afkeer van varkens kan leiden tot onbeheersbare mensenhaat en humor verlies.

Zo BAM een conclusie en dat zonder hulp van het TNO of het Nationaal Forensisch Onderzoeksbureau, nope gewoon door onderzoek uitgevoerd door die maf die hier dit stukje met forse knallen door zijn toetsenbord naar boven richting het beeldscherm aan het versturen is.
Deze beredenering is feitelijk heel logisch en eenieder had dit voor zichzelf al lang kunnen bedenken of heeft dit al bedacht, maar er verder niets mee gedaan.
Mij viel het op dat vrachtwagens die varkens vervoeren altijd, nee vaak, stickers achter op die wagens geplakt hebben die op een grappige manier laten zien dat er, jawel, varkens vervoert worden.
1
De bedrijven die dit bedenken gaan dus ook veel met varkens om en hebben humor. Een simpele en onweerlegbare beredenering. Vrachtwagenchauffeurs die met deze wagens rijden zijn meestal vrolijk 1 en 1 is 2 dus met varkens omgaan maakt je een vrolijk en gezelliger, zeg gerust beter, mens.
Nu is het niet zo dat mensen die geen varkensvlees eten automatisch ook geen humor meer hebben en intolerant worden ten aanzien van andere mensen. Dus moest ik de twee bekendste groeperingen die geen varkensvlees eten eens onder de loep nemen en de verschillen nader gaan bekijken. Ik kom dan tot de conclusie dat niet het al dan niet eten van varkensvlees het probleem is, maar het opdringen van je eigen ‘anti varkensvlees principes’ aan anderen. Het andere mensen misgunnen van een karbonaadje of varkenslapje aangezien je daar zelf een probleem mee hebt.
En dan ben ik er eigenlijk al aangezien  het heel gemakkelijk is om het jodendom en de islam nu met elkaar te vergelijken en tot de conclusie te komen dat het niet eten van varkensvlees niet schadelijk is voor je menselijkheid en humor gehalte. Dit aangezien Joden al decennia lang het bewijs leveren dat ze wel humor hebben. Joodse humor of wel Amsterdamse humor is een autoriteit op humor gebied. Wanneer je het homofielen van een flat afgooien of het plegen van zelfmoordaanslagen als humor ziet dan heb ik ongelijk, maar voor de mensen die hier niet om kunnen lachen is dat een bewijs dat volgers van de islam geen humor hebben en om die reden zo vreemd doen. Joden eten zelf geen varkensvlees maar misgunnen het andere ook niet.
Hiermee bewijs ik dus dat mensen die geen varkensvlees eten wel humor kunnen hebben mits ze het andere gunnen dat deze wel varkensvlees mogen eten.
Mensen die geen varkensvlees eten en andere middels dreigementen en intimidatie willen onderwerpen om zich aan te passen aan hun gewoonten kunnen last krijgen van onbeheersbare mensenhaat en humor verlies.
Conclusie uit dit keukentafel onderzoek is dus eigenlijk het feit dat moslims eisen dat andere zich aanpassen aan hun gebruiken, zoals het niet eten van varkensvlees, trouwen met kinderen, vrouwen onderdrukken en meer van dit fraais en dat ze om die reden dus niet kunnen samenleven met andersdenkende zoals christenen, joden of elke volger van een willekeurig ander geloof. Tevens kunnen ze ook niet samenleven met ongelovigen of deze moeten zich aan hen aanpassen en bekeren tot de islam.
Ik wil dit onderzoek morgen inleveren en verwacht dan af te kunnen studeren dus wanneer iemand nog opbouwende tips heeft dan pas ik me scriptie nog even aan voor ik het in lever.
met groet Bolo

Geen opmerkingen: