.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

vrijdag 18 maart 2016

Tunahan Kuzu, de provocerende hampelmann uit Erdogans koker


Vol verbazing zag ik afgelopen week de helft van het islamitische komische ‘denk’ duo met de oproep dat één minuut stilte ter herdenking aan de slachtoffers van Ankara in de tweede kamer wel gepast zou zijn. Toen deze clown zijn zin niet kreeg besloot hij om tijdens zijn eigen termijn dan maar één minuut zijn muil te houden. Logische actie voor een islamitische Turk die zijn zin niet krijgt om dan maar via een omweg zijn gelijk te halen. Deze minuut stilte was overigens wel de eerste en tot nu toe enigste minuut van Tunahan Kuzu waarin hij geen onzin verkondigde en dat is dan wel weer positief.
Wat mij wel weer tegenviel van de andere aanwezige leute was het feit dat niemand, dus ook niemand van de PVV, de opmerking plaatste dat we dan wellicht ook één minuut stilte zouden moeten houden voor al die Koerden die door het regime van Erdogan vermoord zijn in 2016. Ook kwam er niemand op het idee om naar de interruptie microfoon toe te lopen om zijn of haar ongenoegen te uiten tijdens deze provocerende actie van de ‘denk’ hampelmann van Erdogan. Een gemiste kans.
Tunahan Kuzu die op jonge leeftijd al wist dat hij niet voor werken in de wieg gelegd was zo getuigen de website van ‘denk’ waar hij zelf verklaart “Toen ik in de tweede klas van de middelbare school zat, kwam ik eens thuis met een heel slecht rapport. Toen mijn vader dat zag, pakte hij mij bij mijn oor en zei: ‘Tunahan, als je nog eenmaal met zo’n rapport thuis komt, dan ga je naar het westen om er in de kassen te werken. Als je je best doet, dan kun je naar Rotterdam voor een kantoorbaan.’ Ik ben me toen van kleins af aan bewust geweest van deze woorden, en ik ben toen ook meer mijn best gaan doen op school. De ambitie werd dan ook een kantoorbaan in het oosten.” 
Tunahan Kuzu, iedere keer als ik dit zielige driftige mannetje zie stuiteren en stotteren van verontwaardiging wanneer men het weer eens niet met hem eens is of indien hij zijn zin niet krijgt doet hij mij altijd denken aan een ‘gif’ plaatje dat ik gebruikte bij een van de eerste stukje dat ik ooit uit mijn toetsenbord deed ontspringen. Een aapje, een springend aapje dat van woede met zijn pet gooit, kan het helaas nergens meer vinden, wellicht als iemand nog een 80286 pc staan waar dit plaatje nog opstaat?
Ja de 80286 uit de jaren tachtig dat was nog eens een mooie tijd, we mochten drinken ook als we nog geen zestien waren, de sigaretten stonden bij feestjes gewoon in glazen op tafel en iedereen pafte gezellig mee. Er was respect voor ouderen en ondanks het feit dat we toen alles deden wat god verboden heeft was er niemand die het in zijn botte harses haalde om meisjes aan te vallen. Wanneer er iemand wel op dat idee kwam, vaak door overmatig alcoholgebruik of een blowtje dat verkeerd was gevallen, dan werd deze door zijn eigen vrienden, desnoods hardhandig, terecht gewezen in plaats van dat deze vrienden mee gingen helpen om gezamenlijk op dit meisje los te gaan.
De islam hadden we nog nooit van gehoord en zielige aandachttrekkende mannetjes als Tunahan Kuzu werden met pek en veren overgoten en via de Grijze Wolf Expres (voorloper van de PTT) linea recta terug getrapt naar hun grot in Ankara country.
Het duo ‘denk’ ze hebben nog tot maart volgend jaar en daarna kunnen ze samen van hun levenslange uitkering gaan genieten op kosten van de Nederlandse belastingbetaler. Voorlopig hebben ze nog net iets meer dan een jaar om hun promotiewerk voor Erdogan in de tweede kamer te voltooien en het zou ze sieren wanneer ze in deze periode eens hun verantwoording zouden nemen en ten aanzien van heel de wereld zouden tonen dat ze Nederlander zijn en niet de huppel kutjes van Erdogan.
Lieve Tunahan pak je vriendje Selcuk eens lekker vast en begin er eens mee om namens ‘denk’ de Armeense genocide te erkennen, geef een toe wat de Turken bijvoorbeeld Cyprus en Griekenland hebben aangedaan. Roep er samen eens schande van dat Turkije de grootste bondgenoot van de zelfbenoemde islamitische staat is. En neem het eens op voor de Koerden en ook de Yezidi die op dit moment aangevallen worden door Erdogan en zijn schandknaapjes. En tot slot bel even met Moskou en laat ze daar weten dat het inderdaad niet zo handig was van de Turken dat ze over de Turkse grens een Russisch vliegtuig neergehaald hebben.
En dan lieve Tunahan dan wil ik best even een minuut stilte in acht nemen voor de slachtoffers van Ankara.
met groet Bolo
PS. Wanneer iemand mijn GIF plaatje met het pet gooiende aapje ergens tegenkomt, laat hem even weten dat ik hem mis………..

Geen opmerkingen: