.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

dinsdag 1 maart 2016

Grootste probleem voor moslim vader van misbruikt kind "Nu is ze geen maagd meer en wil niemand meer met haar trouwen"



Wanneer het om mensen gaat die kinderen mishandelen, misbruiken of op wat voor manier dan ook op onmenselijke wijze pijnigen dan ben ik niet zo moeilijk. Het maakt me niet uit of het om mannen of vrouwen gaat en het kan me ook niet schelen of de dader(s) moslim, christen, jood of geloofsloos zijn in mijn beleving staat hiervoor maar één straf, de doodstraf voorafgaande door een helse pijn. Van kinderen mag je houden, maar van kinderen blijf je af.

Wanneer ik dan een artikel lees op "Evening Standard" omtrent het misbruik van een jong meisje door haar koran leraar die de lessen van zijn pedofiele nep profeet iets te veel in de praktijk wenste te brengen, doet hij mij goed dat deze naamgenoot van die andere Mohammed voor 19 jaar opgesloten wordt. Ik kan enkel hopen dat zijn collega gevangenen zijn straf nog wat verzwaren en er voor zorgen dat hij zich elke seconde van zijn gevangenisstraf de rest van zijn leven blijft herinneren en voor deze pedofiel het begrip "je straf uitzitten" meer uitstaan gaat worden daar zitten niet meer gaat lukken, maar ik dwaal af.

Het meisje werd door haar vader vanaf haar negende levensjaar op koran les gestuurd in een islamitische centrum en behalve de "wijze" les dat ze als meisje een "gebruiksvoorwerp" is en niets te vertellen heeft werd ze vanaf dat moment ook door haar leraar, de 31 jarige Mohammed, misbruikt. Puur uit angst en wellicht ook wel een beetje met het idee dat dit normaal is in de gestoorde wereld van de islam durfde het kind niets te zeggen en liet ze het maar gebeuren. Dit kan vijf jaar zo door gaan tot het moment dat het kind op haar veertiende levensjaar een aardig buikje begon te krijgen. Het meisje bleek zwanger van de pedofiele koran deskundige.

Volgers van de pedofiel zonder vrede zouden dit wellicht een prima leraar vinden, seks met kinderen is volgens hen geen probleem. Enige puntje van kritiek is het feit dat hij dit wel eerst met de vader van het meisje had moeten bespreken en een goede prijs voor de jonge maagd had moeten betalen. Gelukkig dacht de rechter er anders over en veroordeelde hij de pedofiel en legde hem een gevangenisstraf van 19 jaar op.

Tot zo ver niets vreemds maar het meest gruwelijke moet eigenlijk nog komen, of dat dit kind nog niet genoeg ellende is aangedaan gedurende de afgelopen 5 jaar van haar jonge leventje.

Vaders vindt het allemaal verschrikkelijk wat er is gebeurd echter bedoelt hij hier niet de verkrachtingen en het vele misbruik mee, dat is hooguit vervelend, nee hij kan het meisje nu niet meer uithuwelijken aan de een of andere achterlijke neef of oom aangezien het kind geen maagd meer is.

De vader van het meisje omschreef een en ander in een slachtoffer rapport "Wat Mohammed heeft gedaan met mijn dochter dat heeft mij gebroken.

"In onze godsdienst wordt ze nu niet langer meer beschouwd als een maagd en daarom is ze niet in staat om nog te kunnen trouwen of om een eigen gezin te krijgen."

"Ik ben er kapot van. Ik ben zo boos. Ik hoop en bid voor haar dat dit misbruik op de lange termijn geen negatief effect op haar zal hebben. "

Ik bid ook voor haar, ik bid en hoop dat het kind snel uit huis geplaatst gaat worden en de hersenspoelingen haar aangedaan door haar vader, de koran leraar en die achterlijke middeleeuwse ideologie langzaam aan gaan verdwijnen. Ik bid voor haar dat ze deze gebeurtenissen een plekje kan geven en dat ze opgevangen gaat worden in een gezin alwaar ze met liefde, warmte en geduld geholpen kan worden om haar leven op de rit te krijgen. Ik bid voor haar en hoop dat ze hier ooit overheen gaat komen en dat ze over een aantal jaren een leuke vriendje of vriendinnetje tegenkomt waarmee ze gelukkig gaat worden, ver weg van alles wat met het geloof zonder vrede te maken heeft.

Ja ik weet dat dit niet gaat gebeuren, ik weet dat ze door haar vader na enige tijd weer naar een nieuwe koran leraar gezonden wordt en wanneer die wat beter uitkijkt, nee laat ik het hier maar bij laten in de hoop dat dit kind pijn genoeg gehad heeft en in korte tijd genoeg geleden heeft voor de rest van haar leven.

met groet Bolo 



Geen opmerkingen: