.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

dinsdag 17 november 2015

They're stealing your freedom today, they're taking our freedom away



Moest aan dit stukje tekst denken, komt van een nummer van Saga, een al wat ouder nummer van een jaar of acht geleden en volgens mij ook nog eens een cover ook. Saga meer bekend om de "White Power" songs, covers van Screwdriver en de trots van de Vikingen die ze met zich mee dragen.

Ik dacht eraan toen de dames alhier voor de televisie klaar zaten om naar Duitsland - Nederland te kijken en deze wedstrijd werd afgelast door een bommelding.

Is dit het einde van onze vrijheid? Ik ben der bang voor en ben van mening dat we door het wanbeleid van de Europese Unie en de slaafse onderdanige houding van de Nederlandse volksvertegenwoordigers in deze ellende terecht gekomen zijn en er nog lang niet van zijn verlost wanneer we op deze manier door blijven gaan. "Onze" regeringsleiders vinden de belangen van islamitische jihadisten en pedofielen die hier onder de noemer "asielzoekers" het land binnen trekken belangrijker dan het leven en het geluk van de Nederlander dus ja ons einde nadert.

Onderste video toont het nummer van Saga, een zooitje "racisten" en ik daag elke volger van de gevestigde politiek uit om deze woorden te weerleggen en aan te tonen dat deze tekst onjuist is en kom nu niet aan met de standaard uitroep "racisten" de tijd dat ik mij daar iets van aantrok die heb ik inmiddels al een hele tijd geleden achter me gelaten en het zou de gutmensch sieren wanneer er nu eens met argumenten gekomen wordt in plaats van het smijten met misplaatste opmerkingen en beschuldigingen ten aanzien van de mensen die wel willen strijden voor hun land en kinderen.

Klein detail de vertaling van de tekst in het Frans, alsof ze toentertijd al wisten dat juist dit land zo ongelooflijk hard door de islamitische milities aangepakt zou gaan worden.





met groet Bolo

Geen opmerkingen: