.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 6 september 2015

Kindermisbruik is voor de propaganda media al door de jaren heen een beproeft concept gebleken.

Wanneer ik nu weer links en nog linkser foto's op zie duiken met zielig kinderleed, overleden kinderen en de daarbij haast jubelende mainstream media die dit aan ons mogen tonen om maar weer eens te laten zien wat voor een geweldige leeghoofdige klootzakken wij allemaal wel niet zijn daar we dit laten gebeuren dan knallen de tranen mij bijkans in de broek van ellende en weet ik het echt niet voor elkaar te krijgen om een leuk en vrolijk stukje voor jullie uit de pen te knallen.


Een writer's block door het steeds maar weer toenemende aantal foto's van dode kinderen en de bij mij aanwezige verontwaardiging door de selectieve creativiteit bij de mainstream media omtrent welke foto's plaatsen we wel en welke plaatsen we niet. Want inderdaad een foto van een dood kind moet wel nuttig zijn voor de propaganda machine en foto's met dode kinderen die juist averechts werken en niet passen in het plaatje van de goedlopende staatsomroep kindermisbruik propaganda show die negeren we gewoon.

Zeker doordat al deze mensen ondanks al hun goodwill om de een of andere achterlijke reden niet schijnen te willen begrijpen dat juist al deze zieligheidsacties er de oorzaak van zijn dat kinderen sterven op een bootje en dat vluchtelingen sterven in de laadruimte van een vrachtwagen of bestelbus. Vanuit Hongarije krijgen ze een vrijgeleide en gratis openbaar vervoer om in Duitsland met bloemen en onder groot gejuich te worden ontvangen en niemand die er maar aan denkt om alvast bodybags te bestellen om de volgende lading gelukszoekers die de oversteek niet overleven in terug te sturen, mensen die niet eens zouden zijn vertrokken wanneer de "gelukkige" die wel in Duitsland aankwamen middels de propaganda media niet zo'n duidelijke uitnodiging hadden verzonden.  De propaganda media en kinderen, Adolf Hitler nam een kindje en soms twee op de arm om te laten zien hoe menselijk hij was, vele wereldleiders met een ietwat geschonden blazoen namen een kindje op de arm om de propaganda media hun werk te laten doen en de kinderen te misbruiken voor media doeleinde. Hoeveel kinderen zouden er nu nog in leven zijn wanneer ze niet door stoere hamas strijders de dood in waren gestuurd voor de camera's wanneer dit nutteloos was geweest en de pro palestina propaganda media hier gewoon geen aandacht aan had geschonken? Propaganda middels kindermisbruik is al eeuwen de normaalste zaak van de wereld en ik denk dat we ons allemaal nog wel de foto van het naakte rennende kind uit Zuid Vietnam moeiteloos voor de geest kunnen halen of voor de nog oudere onder ons de foto waarop de kleine John F Kennedy junior salueert naar de kist van zijn vader. Denk anders maar eens aan al die foto's van hongerige en zielige kinderen waarmee de subsidie zuipende malloten van serieus request middels een geldverslindende actie geld binnen halen terwijl ze zelf peperdure maaltijden naar binnen schuiven, omdat dit beter kijkt dan wanneer ze hun eten gewoon bij de Aldi of Lidl zouden kopen en dan vergeten we de vele foto's van kinderen met vliegjes om de hongersnood in Afrika onder de aandacht te brengen. Ik zeg niet dat dit allemaal niet erg is maar geef enkel even aan hoe lang en hoe vaak kinderen al worden misbruikt in de media en dat de grens waarop ik dit en deze kinderen nog zielig ga vinden bijna is bereikt en wanneer ik heel eerlijk ben dan bekijk ik elke foto tegenwoordig met zoveel argwaan dat het mij al redelijk onverschillig gemaakt heeft. Iets van overdaad schaadt.

Kindermisbruik op grote schaal om ons te laten zien hoe waardeloos we zijn, maar waarom moeten kinderen hiervoor sterven? Is er voor de propaganda media nou geen enkele andere manier om te laten zien hoe zielig een en ander is? Hoeveel kinderen moeten er wereldwijd nog de dood in worden gezonden om het linkse gelijk te kunnen behalen? En waarom worden de door islamitische staat gedode kinderen en verkrachte meisjes zo min mogelijk aan ons getoond? Is men bang dat mensen zelf na gaan denken en er dan achter komen dat de islam toch iets anders is dan koe-knuffelen en gezellig samen zingen in de moskee?

Vragen te over en gelijk even de reden waarom ik enkel praat over de foto's van deze kinderen en ze niet plaats, ten eerste zijn deze foto's na mijn mening al meer dan genoeg getoond en wanneer je er nog belangstelling in hebt dan zoek je ze zelf maar op. Ten tweede weet ik niet welke zielige foto er wel of niet door auteursrechten omgeven wordt en om die reden neem ik maar geen risico en plaats ik ze gewoon allemaal niet en kies ik voor een foto van een vrolijk kind boven dit artikel om te laten zijn dat deze ook nog gewoon bestaan.

met groet Bolo


Update

Propaganda aanvulling 1 via : https://ejbron.wordpress.com/

KRANKZINNIG!: Kinderen van Gaza doen alsof ze verdronken zijn . . .



“Hé wereld! Vergeet ons niet! Wij zijn ook slachtoffer!” 
In één woord WALGELIJK!


Propaganda aanvulling 2 via : https://ejbron.wordpress.com/



Geen opmerkingen: