.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 2 augustus 2015

Ik wil een hek om Nederland

Ik wil een hek om Nederland
ik zou graag willen dat
we ons weer terugtrekken
achter de dijken
ik wil dat mijn kinderen worden beschermd
tegen de toestroom die ons land
volgens de “gutmensch” komt verrijken.
Ik wil een hek om Nederland
met daarin dan wel weer
een goed bewaakte grote poort
waardoor de echte vluchtelingen
binnen mogen komen,
de christenen, bijvoorbeeld
die overal ter wereld
door moslims worden vermoord.
Ik wil een hek om Nederland
om de bokken van de schapen te scheiden
zodat we de echte vluchtelingen
met een tijdelijk verblijf kunnen verblijden
ik wil niet nog meer van dat soort
dat elkaar in het thuisland vermoordt
maar in Den Haag en Brussel
is er niemand die mij hoort.
Ik wil een hek om Nederland
ik zou graag willen dat we
ons weer terugtrekken achter de dijken
we halen de conflicten uit die regio
ons landje binnen
dat zal over een tijdje wel blijken
maar naar mij word niet geluisterd
de regering gaat immers over lijken.
Ik wil een hek om Nederland
om al die gezonde jonge venten
uit ons land te bannen
eenmaal binnen zijn die hun hele leven
goed “gepamperd” onder de pannen
maar wie luistert er naar mij? wie?
zeker niet de mensen die
rijk worden van de asiel “industrie”.
Ik wil een hek om Nederland
met daarin een goed bewaakte grote poort
want wat er nu gebeurt is ongehoord
in Brussel zijn ze bezig
de autochtoon er in te luizen
het geld is op, en ook de huizen
maar niemand in Den Haag die mij hoort
zo wordt ons Avondland vermoord
Ik wil een hek om Nederland
ik wil dat we ons terugtrekken achter de dijken
maar voor de olie en het geld
moet immers alles wijken
de arme vluchteling krijgt geen kans
een plek op een bootje
is immers alleen weggelegd voor de rijken
en daar zouden we bij die goed bewaakte poort
eens beter naar moeten gaan kijken!!!
Door:
“Willemientje”

Geen opmerkingen: