.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 4 juni 2015

PA leert kinderen om Joden te verachten

Religieuze Antisemitisme PA is de belangrijkste belemmering voor de vrede




De Palestijnse Autoriteit blijft de enige kans voor duurzame vrede belemmeren door het onderwijs aan de kinderen dat de Palestijnen en de moslims geven en waarbij ze de kinderen dusdanig drillen om totdat ook deze de Joden willen vernietigen. De PA leert dat de Joden een intrinsiek kwaad zijn en dat dit conflict een onderdeel van de islam is. De PA drilt herhaaldelijk het bericht dat het conflict veel meer is dan een conflict over territorium. 

Op de laatste uitzending van het officiële PA TV kinderprogramma "The Best Home" reciteerde een jong meisje een gedicht waarbij Joden "barbaarse apen", "de meest kwaadaardige creaties" zijn en degenen zijn die de "vrome profeet allah" vermoord hebben. "Joden zijn naar verluidt drommen onzuiver van bloed en vuiligheid." Ondanks dit alles, zo verklaart het meisje tijdens de voortzetting van haar rijmpje, is ze niet bang voor de Joden ' "van de barbarenj", omdat Jeruzalem de onreine Joden "uit braakt". Het gedicht vervolgt, "Mijn hart is mijn stad en mijn Koran":






Jews are "barbaric monkeys," "most evil among creations," in poem recited by girl on PA TV




"Ik ben niet bang voor het geweer 
omdat uw drommen in waan en onwetend zijn kuddes 
Jeruzalem is mijn land, Jeruzalem is mijn eer Jeruzalem is mijn dagen en mijn wildste dromen 
O, gij die vrome profeten van Allah gedood (dat wil zeggen, de Joden in de islamitische traditie) Oh, jullie die op het morsen van bloed werden gebracht Oh zonen van Sion, oh meest kwaad onder creaties
Oh barbaarse apen
Jeruzalem is tegen uw drommen
Jeruzalem braakt binnen het uw onzuiverheid
Want Jeruzalem, onrein je degenen, is vroom, onberispelijk
En Jeruzalem, u die vuiligheid, is schoon en zuiver
Ik ben niet bang barbaarsheid 
Zolang mijn hart is mijn Koran en mijn stad 
Zolang ik mijn arm en mijn stenen 
Zolang ik vrij ben en niet mijn zaak niet ruilhandel 
Ik zal niet vrezen uw drommen, ik zal niet vrezen het geweer "
PA TV presentator: "Bravo Jeruzalem de eeuwige hoofdstad van Palestina, we zullen het nooit vergeten."
 
[Officieel PA TV, 29 mei 2015]

De vernederende uitdrukking "barbaarse monkeys" is gebaseerd op de Koran: "... degenen die Allah heeft vervloekt en met wie Hij werd boos en maakte van hen apen en varkens ... '" (Soera 5:60, Sahih International vertaling, zie ook 2:65 en 7: 166) De Koran leert ook dat de joden Allah's profeten vermoordr: "Zeg, waarom heb je de profeten van Allah te doden voordat, als je [inderdaad] gelovigen" (Koran Soera 2:91, en ​​op andere plaatsen, Sahih International vertaling) Dit is het derde filmpje op het kinderkanaal van de palestijnen, onderstaande waren de eerste twee.






Jews are the "barbaric monkeys, wretched pigs," says girl on Palestinian TV





Islamic hate speech on PA TV: Jews are "most evil among creations," "barbaric apes, wretched pigs"


artikel door Itamar Marcus en Nan Jacques Zilberdik voor PMW

vrije vertaling Bolo

Geen opmerkingen: