.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

dinsdag 12 mei 2015

Beste volger van de islam,

Ik richt mij tot alle moslims van Nederland, Frankrijk, België en heel Europa.  




Mijn familie en ikzelf willen ons graag in Marokko of Algerije of Turkije vestigen.
Mijn buren en vrienden, die aan ons gehecht zijn, zouden ons het liefst volgen, natuurlijk ook hun familie en de vrienden, daarvan zijn ook weer de vrienden van hen en…
We zullen dus met heel velen in Uw land zijn; en omdat we allemaal Katholiek zijn, moeten er kerken gebouwd worden, en MOETEN wij subsidies krijgen vd Marokkaanse en de Algerijnse Staat, daarom moeten er straten worden afgesloten voor onze processies (maar wees gerust, bij ons is dit slechts een keer per jaar voor de Heilige Maagd Maria, en niet….5 keer per dag).
Wij willen dat Uw feesten verboden worden, want dit zou de christelijke gemeenschap die we zijn, beledigen.
We eisen dat onze kinderen op schoolreis kunnen gaan met een kruisje om hun nek en we willen onze sandwich met ham kunnen nuttigen op school of op het werk.
We eisen varkensvlees, en als we de bak zouden in moeten (best niet) eisen wij, mooie cellen, goeie verwarming, sport accommodatie, kleuren-tv,
én, én, én dat we ‘s avonds kunnen kiezen uit DRIE verschillende menu’s !
Wij eisen dat onze katholieke vrouwen in hun bikini op het strand mogen en dat we samen met jullie (mannen + vrouwen) samen in één zwembad mogen zwemmen.
Voor het geval dit verboden wordt, kunt U ons dan het dichtstbijzijnde politiebureau aanwijzen
waar we onze klacht betreffende discriminatie kunnen deponeren ?
Ik dank U bij voorbaat voor Uw begrip. Wacht, ik vergeet nog iets........
Als mijn dochter Uw vlag in de fik steekt wanneer een sportteam uit Nederland een wedstrijd wint,
wilt U dan net zo vergevingsgezind zijn zoals wij ? Goed, dan zal ik er voor vloeken…bedankt.
Getekend,
Miljoenen normale Europeanen met en zonder geloof !
Als je de rollen zo eens omdraait, valt pas goed op, waar de politieke correctheid (de walgelijke lafheid) van een groot aantal Nederlandse politici ons gebracht heeft …


Via Pegida Nederland

En hierdoor moest ik gelijk weer denken aan een stukje dat ik in 2013 hier op me blog knalde, over de familie Holland, zie artikel er onder

met groet Bolo


"Brief aan me vader

Hoi Pap,

Alles goed? En met ons mam ook?
Het is ons gelukt hoor, vertelde je laatst toch van die Henk en Ingrid Holland, ja die met die keet van een hut aan de Graafseweg dat landgoed daar achter de bomen die ken je wel toch?
We hebben ze mooi te pakken en als het goed is dan kunnen jullie volgende week of de week erna ook hier komen wonen.

Klasse gedaan van onze jongste, het meisje belde daar aan toen Ingrid alleen thuis was en ze mocht zo maar binnen komen, tja wie laat zo’n schatje van 11 nou voor een gesloten poort staan, niemand toch?
Ze vertelde dat ze ruzie met ons had en hoe erg ze dit vond en dat ze een dusdanige hekel aan ons had dat ze ons never nooit meer wilde zien en tja daar brak het tere vrouwe hartje voorzien van een goedgevulde knip van de lieve Ingrid wel van.

Ze hadden een poosje zitten kleppen samen en een glaasje fris gedronken en Ingrid probeerde haar er van te overtuigen dat ze toch maar weer naar huis moest gaan en dat ze wel met haar mee wilde gaan om een en ander uit te leggen.
Uiteindelijk ging dit niet gebeuren dat wist onze meid prima tegen te houden en verder dan een telefoontje naar ons kwam ze niet en man wat was dat een schrik voor mevrouw toen ik haar vertelde dat, dat kind me gestolen kon worden en dat ze voor mijn part maar buiten in het Kronenburgerpark op een bankje moest gaan liggen slapen vannacht naast de andere zwervers."

Geen opmerkingen: