.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

maandag 29 december 2014

Sluit je ogen dan ben je overal vanaf

Volledig losgeslagen linkse gekte


Geweldig een zooitje Duitse Turken en andere pro islamitische linkse dom denkers roepen op om gewoon niet meer te praten met Pegida, vertelde je vroeger ook tegen je kinderen wanneer ze dachten dat er spoken op de slaapkamer waren en ze daardoor niet konden slapen "Gewoon je hoofd onder de lakens dan zie je ze niet meer en dan zijn ze weg".



Nou lieve gutmenschen het spijt me dat ik jullie uit die mooie droom moet halen maar steeds meer mensen sluiten de ogen niet meer voor de ellende die het gedrocht islam ook hier op ons continent steeds maar weer veroorzaakt en van jullie ook gewoon mag blijven veroorzaken en in de wetenschap dat u allen staat voor een islamitisch Nederland, Duitsland en ja een islamitisch Europa moet ik jullie zwaar teleurstellen want groeperingen zoals Pegida gaan niet, nee nooit meer weg en politieke partijen zoals de Partij voor de Vrijheid, Vlaams Belang, Front National,  FPÖ, Liga Nord, Sverigedemokraterna en ga maar door gaan nooit meer uit het Europese straatbeeld verdwijnen en daartegen helpt zelfs het sluiten van de ogen niet.

Negeren proberen de Duitsers, sorry bedoel in dit geval de Turken die in Duitsland wonen en hiervoor krijgen ze uiteraard alle steun van het linkse front der achterlijkheid net zoals we in Nederland in de politiek van die druipneuzen rond hebben lopen die pogen Geert Wilders aan te pakken en kennelijk niet kunnen begrijpen waardoor Wilders naar elke aanval weer harder terugslaat en in de peilingen steeds maar weer een hoger zetel aantal in de wacht weet te slepen.

Mijn tip gewoon negeren, net als al die kiezers op de Partij voor de Vrijheid, gewoon negeren en het zelfde doen we ook met al die mensen die de straat op gaan om te demonstreren tegen de gruwelijkheden van het gedrocht islam, gewoon negeren en de mensen die hun steun betuigen aan het enige vrije land in het midden oosten Israël die gaan we ook gewoon negeren, net als de mensen die meer dan genoeg hebben van de stroom licht getint geweld dat er door ons ooit zo mooie Nederland gaat die moeten we ook negeren en hen die de buik vol hebben van al die, veelal islamitische, zogenaamde vluchtelingen die negeren we al helemaal.

Wat een geweldig leven moet je eigenlijk hebben als links gutmensch, je stopt gewoon je hoofd in een berg zand en kijkt heel even naar boven om mee te brullen met de wind en de door de staatsomroep gesubsidieerde islamitische zieligheid fabeltjes en propaganda om vervolgens weer verder te dromen over een perfecte wereld, Guttermouth zong er al eens over overigens.

Helaas ben ik een wat meer realistisch type en zie ik wel de ellende om ons heen en denk ik bij mijn herinneringen aan 2014 wel aan al die slachtoffers van licht getint geweld in Nederland, denk ik wel aan de vele slachtoffers van de zelfbenoemde zogenaamde islamitische staat, een zooitje bijeen geraapte moordenaars en (kinder)verkrachters. Wanneer ik me ogen sluit zie ik wel de arme onschuldige Yezidi kinderen voor me die eenvoudigweg worden uitgemoord, ja de genocide die er op deze mensen is uitgevoerd door dat zooitje laffe volgers van het geloof van de vrede en ik weet dat ze nog veel meer slachtoffers hebben gemaakt daar in die grote zandbak onder toeziend oog van de verenigde naties, de waarnemers van de Europese Unie en de Verenigde Staten, maar juist die Yezidi vrouwen en kinderen in grote paniek, opgejaagd als wilde dieren en verdreven naar een berg met als enig doel om daar te sterven of om als (seks)slaaf te worden verhandelt door dat smerige islamitisch tuig terwijl de hele wereld toekijkt en het te danken is aan de Koerden en hun strijders, die overigens als terreurorganisatie te boek staan, dat deze mensen onder het oog van de camera's niet volledig zijn uitgemoord. 

Wanneer ik met me kop in het zand zit om de wereld om me heen te vergeten en de islam en zijn volgers te verheerlijken dan kan ik deze beelden niet uit mijn hoofd krijgen, waarschijnlijk noemen ze mensen zoals mij om die reden "racistische klootzakken" ach daar leg ik mij dan maar bij neer, altijd nog beter dan je ogen te sluiten voor het islamitische geweld en de mensen die hier tegen op willen komen eenvoudigweg te negeren.

met groet Bolo 


Geen opmerkingen: