.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

dinsdag 16 december 2014

Doodziek

Taliban vermoordt 132 kinderen


U ook alvast een vrolijk kerstfeest, het kan me geen ene donder interesseren wanneer de ene islamitische groep randdebielen een andere groep volgers van die pedofiele nep profeet naar de eeuwige jachtvelden toe stuurt, maar wie vermoordt er nu 132 kinderen? En waarom? Enkel en alleen daar de kinderen op school zaten en onderwijs genoten en dat is nu juist iets wat die volgers van de middeleeuwse achterlijke ideologie islam niet kunnen waarderen, stel je eens voor kinderen die wat willen leren, hoe erg zou de wereld er uitzien wanneer jonge meisjes zouden kunnen lezen en schrijven?




Moest even een traantje wegpinken toen ik het hoorde, 132 kinderen dood, vermoord en niet eens voor de eerste keer dat zoiets is gebeurt en van mij wordt er verwacht dat ik het volk dat zo iets doet als mens beschouw? Kan ik eenvoudigweg niet meer opbrengen, dit waren 132 slachtoffers te veel. Ongelovig, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst, dus wanneer je de jeugd van je vijanden eenvoudigweg uit de weg ruimt dan heeft je vijand geen toekomst meer. Knappe gedachtegang die door een zooitje tuig dat de benaming mens niet meer waardig is wordt uitgevoerd.

Wou hier vanavond een pakkend stukje over gaan maken, lukt me niet eens, zat te denken aan de avondmis op kerstavond waar we elk jaar gezellig met zijn allen heengaan. De dames volgen de mis en ik bekijk de kerk, mooi gebouw hier met mooie schilderingen, mooi glas in lood dat ik elk jaar weer met veel plezier zit te bekijken in alle rust aangezien ik verder toch niets te doen heb, bidden doe en kan ik niet luisteren naar het koor doe ik wel en denken aan hen die zijn heengegaan zoals de pastor dat zo mooi omschrijft doe ik dan ook weer wel en dan bij het naar buiten lopen even een kaarsje aansteken om God te vragen om een beetje op me rondwandelende tuig te letten, ja weet het is eigenlijk dan wel weer een vorm van bidden, maar de dames hebben het nodig dat er op ze wordt gelet en van bovenuit heeft hij meer overzicht dan ik van hier beneden dus vraag ik het dan toch maar even gewoon voor de zekerheid. Steek ook altijd een kaarsje aan voor de mensen die reeds overleden zijn gewoon om even aan ze te denken erbij stil te staan en nu vraag ik me af of ik wellicht 132 euro in die bak moet pleuren om dan maar 132 kaarsjes aan te steken voor de slachtoffertjes van vandaag? Tenminste wanneer het er nog steeds 132 zijn kunnen er inmiddels ook meer zijn geworden je weet het nooit, maar wanneer ik dat doe moet ik dan ook nog kaarsjes aansteken voor de Yezidi slachtoffers en ook mag ik dan de Koerden niet vergeten of dichterbij huis de Nederlandse slachtoffers van de volgers van het geloof van de vrede, hoeveel kaarsjes moet ik wel niet aansteken om alle slachtoffers van de islam het afgelopen jaar te kunnen herdenken?

Wij gaan naar de Katholieke kerk, ben zelf ooit in Alphen aan de Rijn in de christelijke gereformeerde kerk geweest waar ik vooral de muziek heel erg goed vond, tja zingen in de kerk met moderne muziekinstrumenten dat heeft wel wat, heb de protestante kerk van binnen gezien was mij wat stijfjes en verder zelfde als de katholieke kerk, de synagoge daar in tegen was heel bijzonder en ja ook daar mocht ik als niet gelovige zonder problemen binnen komen, rondkijken en meeluisteren, ben nou eenmaal een nieuwsgierig persoon die ook dit soort gebouwen wel eens van binnen en buiten wil bekijken en lijkt me ook helemaal niets mis mee. Tempels mocht ik bekijken toen ik nog wat jonger was en nog met een iets vrolijkere blik naar de wereld om me heen keek en wat is in je vakantie leuker dan een hindoeïstische tempel bezoeken of naar Tibet te gaan om een Boeddhistische tempel te bezoeken? Nergens geen problemen, overal even welkom, overal? nou nee niet in de moskee, dat wil zeggen ze houden wel eens van die inloopdagen dat je even binnen mag komen en wanneer je dan weer vertrekt dat je dan blij mag zijn wanneer je schoenen niet gejat zijn, maar kom niet op het idee om eens spontaan bij een moskee naar binnen te stappen als ongelovige bezoeker, daar zitten ze namelijk helemaal niet op te wachten, ben hier in het dorp één maal in een moskee geweest, toen hielden ze een inloop middag met gemaakte gezelligheid, maar de onwilligheid die straalde er eenvoudigweg vanaf en het valt niet mee voor die mannen in jurken om vriendelijk te blijven lachen wanneer de familie Bolo binnen komt lopen met in de gelederen dames die zichzelf meer vinden dan heren in plaats van te duiken in de rol der onderdanigheid. Vooraf geplande bezoekjes om te laten zien hoe geweldig de islam geïntrigeerd is in onze samenleving, daar wordt ik dus helemaal niet goed van en een spontaan bezoek aan een moskee hoef je niet te proberen, heb dit wel gedaan, echter kreeg nou niet bepaalt het gevoel dat ik welkom was en nee had ze toen nog niets laten weten over mijn mening ten opzichte van de islam.
Zelf ga ik liever spontaan op bezoek, dit kon in elk geval een jaar of 10 geleden nog wel in de synagoge in Nijmegen op de Nonnenstraat, maar ben bang dat dit door het opnieuw oplevende antisemitisme in Nederland op dit moment ook niet meer mogelijk is.

De geslotenheid van de terroristen kweekscholen voor de islam die in Nederland het straatbeeld vervuilen is wellicht de reden dat de volgers van het geloof tegen de vrede er wereldwijd zo'n geweldig slachtveld van maken, maar hoe ziek je ook kunt zijn in het volgen van een pedofiele nep profeet, laat de kinderen gewoon met rust, laat ze leven, leren en spelen daar zijn ze kind voor en er is niet één geloofsovertuiging die mensen het recht geeft om kinderen te kwetsen, verminken, misbruiken of vermoorden zelfs de islam niet................. hoop ik 

met groet Bolo

met verontschuldigingen voor een wellicht onsamenhangend verhaal maar soms helpt het om je gevoel van je af te schrijven en ik krijg nog wel een rotgevoel wanneer ik hoor over de moord op 132 onschuldige kinderen, ik nog wel ja.

Geen opmerkingen: