.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zaterdag 4 oktober 2014

Dierendag

Wees eens extra lief voor je huisdieren


Ik vraag niemand om vandaag geen vlees te eten, zoals opgeroepen in geldverslindende campagnes, nee is totaal zinloos, maar wees eens extra lief voor je huisdier, geef de goudvis eens een extra knuffel en pleur wat extra oud brood in de tuin voor de mussen, want het is dierendag.

Verwacht hier geen foto's of plaatjes van zielige dieren, ik ben meer iemand van de kunst om op die manier de dierendag te gedenken, verder laat ik zo meteen eerst de honden binnen, laat ik de gekko's gezellig los en gelijk ook maar de degoesjes hebben ze wel verdient op dierendag kunnen ze leuk samen spelen en ach we schakelen de stroom gewoon uit maakt het niks uit wanneer ze een kabeltje kapot vreten.

Ben er ook voorstander van om dierendag als nationale feestdag te promoten, gewoon iedereen lekker de hele dag vrij om iets leuks te doen met je dierenkraam.



met groet Bolo

Geen opmerkingen: