.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 8 mei 2014

Truckers GKB

Reclame voor de Truckrun te Boxmeer, moet kunnen, tenminste dat vind ik wel.........

Truckrun Boxmeer





Stichting Truckers GKB organiseert jaarlijks de Truckrun Boxmeer (ook wel Truckerskonvooi genoemd) op de derde zondag in september. Op deze dag geven wij mensen met een beperking uit de regio de mogelijkheid om in een konvooi van +/- 250 vrachtwagens, ongeveer 14 km aaneengesloten, mee te rijden over een route van +/- 40 kilometer door het Land van Cuijk.

Zondag 21 September 2014 zal de 26e editie van de Truckrun Boxmeer plaatsvinden.

Bedrijven werken veelal belangeloos mee aan dit konvooi en stellen auto’s met chauffeur of andere middelen ter beschikking. Zonder deze sponsors zou Stichting GKB het bestaansrecht verliezen. Meer achtergrondinformatie over het Truckers GKB vind u hier.

IAK nomineert Stichting Truckers GKB; STEM op ons!!!



IAK Verzekeringen heeft Stichting Truckers GKB genomineerd voor een sponsorbijdrage. Als betrokken organisatie willen zij graag een bijdrage leveren aan de maatschappij. Iedere twee maanden schenken zij daarom een bedrag van maximaal € 1.000,- aan een goed doel dat een duidelijke bijdrage levert aan het algemeen maatschappelijk belang.
Stichting Truckers GKB is dolblij met deze nominatie, echter om kans te maken op deze bijdrage hebben we hulp nodig! Help ons en stem op ons via de site van IAK. Stemmen kan vanaf 05 mei 09:00 uur tot en met zondag 18 mei. Iedereen (dus ook niet klanten) kan zijn/haar stem uitbrengen.

Onderstaande mail vond ik in me mailbox en aangezien in zelf jaarlijks het plezier van de (veelal) kinderen zie die in de cabine van zo'n grote vrachtwagen zitten te stralen ben ik van mening dat ze wel een beetje extra steun verdienen.
Bolo

Allen,
Ik vraag dit nooit, maar ik kan nu jullie hulp heel goed gebruiken voor een goed doel.
Stichting Truckers GKB (www.truckersgkb.nl) waarvan ik sinds dit jaar secretaris ben is genomineerd bij IAK in de maatschappij voor een bijdrage van 1000 EURO.
Dit is voor ons heel veel geld en zorgt ervoor dat we ook dit jaar weer een mooie dag kunnen organiseren voor mensen met een beperking!
Hier staat ook meer informatie over onze stichting en het doel van de bijdrage die we kunnen winnen.
Ik wil jullie vragen om te stemmen op Truckrun Boxmeer.
Het kost 5 minuten en helpt ons enorm.

Stem snel, want dit kan maar tot en met zondag 18 mei.
Stemmen kan o.b.v. email adres, dus heb je meerdere adressen, mag je ook meerdere keren stemmen ;-)
Vul bij het stemmen je mailadres in en je krijgt een mail met een link om je stem te bevestigen. Zonder bevestiging is de stem niet geldig.
Ken je meer mensen die dit doel een warm hart toedragen, stuur deze mail dan door naar vrienden en familie en deel ons bericht op facebook (like dan ook even de pagina).
Alvast bedankt….
Groetjes
Ronald Bouwmans

Geen opmerkingen: