.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

woensdag 7 mei 2014

Pauze

Stilte voor de storm




Tja, in deze eerste meidagen tot nu toe weinig berichten hier op dit blog.
Uiteraard gaat dit weer veranderen, heb nogal wat om over te schreeuwen dus komt zeer zeker goed, maar 4,5 en 6 mei zijn niet de meest productieve dagen van onderstaande.

4 mei sta ik stil bij de overledenen uit wereld oorlog twee en bij eenieder die hierna zijn leven in de vreemde heeft gegeven voor de strijd tegen de islamisering van onze wereld.
Ik persoonlijk denk bij de tweede wereldoorlog niet enkel aan de gesneuvelde aan onze kant en aan de vele joodse mensen die hun leven hebben gelaten tijdens deze verschrikkelijke strijd, maar ik denk ook aan de Joodse mensen, mannen, vrouwen en kinderen die de afgelopen 66 jaar hun leven hebben gegeven in de strijd tegen de palestijnen of om zijn gekomen tijdens laffe aanslagen van dit volk.
Ik denk ook aan alle Joden die zijn omgekomen op weg naar Palestina gelijk na de tweede wereld oorlog, niet enkel door gevechten rondom Israël maar ook door aanvallen van mensen die hen eerst hebben helpen bevrijden uit de kampen.

5 mei is bevrijdingsdag dan vieren wij onze vrijheid, vrijheid? welke vrijheid?

6 mei dan gedenken wij Pim Fortuyn, een zwarte bladzijde uit onze geschiedenis dus een dag waarop ik geen blog ga bijwerken, maar een dag waarop ik eens goed na ga denken over 5 mei..................

met groet Bolo

Geen opmerkingen: