.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 15 mei 2014

een weetje

Wat kost één asielzoeker, gelukszoeker of hoe je het ook wilt noemen de Nederlandse staat?


Wanneer ik hiervoor de vaak genoemde 40 euro per dag tel, dat bedrag is zeer zeker niet te hoog, dan kom ik uit op om en nabij de 15.000 euro per jaar per persoon.

Wanneer er per week 1000 van die lui EXTRA bij komen dan komt dit dus op 52.000 extra kansarme gelukszoekers iets wat de Nederlandse staat dus 780 miljoen EXTRA per jaar gaat kosten, let wel ik hou de kosten bewust laag en houd geen rekening met speciale voorzieningen, advocaten kosten, schade door criminele activiteiten, extra bewaking en beveiliging enzovoort enzovoort.

Slechts 780.miljoen euro extra, ja nu begrijp ik dat niemand, behalve de Partij voor de Vrijheid zich hier druk over maakt, het is toch de gewone Nederlander die dit mag ophoesten en wat maakt het de pvda, vvd, d66, sp, groen links uit, voor hen zijn wij gewoon een kudde vee dat uitgemolken dient te worden tot de laatste druppel.



Dansen naar de pijpen van de Europese unie, en wij mogen betalen, betalen voor linkse hobby's, betalen voor werkschuwe veelal criminele knuffel marokkanen, betalen van uitkeringen voor jihad strijders, betalen voor weer nieuwe gelukzoekers die op voorhand al weten dat ze uiteindelijk toch wel in Nederland mogen blijven zolang ze maar snel een kind maken, staat zo lekker zielig voor de linkse geitenwollen sokken gemeenschap, en er voor zorgen dat ze aan het procederen blijven dan komt het uiteindelijk allemaal goed en staat er in Nederland een levenslange uitkering voor jezelf en je voltallige familie op je te wachten.

Sodepleur toch eens een eind op met het binnen halen van al dat ongewenst volk in MIJN Nederland, doe eens normaal, ik ben geen slaaf van het vierde rijk van Europa en ik ben het ook niet van plan te worden.

Wij moeten weer baas worden in eigen land en dat kan enkel en alleen wanneer we weer terug keren naar de goede oude tijd en dat wil zeggen

  • Grenzen dicht
  • Stoppen met de EU
  • Terug naar de Euro
  • Islam weg uit Nederland
 Ik wil mijn land terug en dat gaat niet lukken met het stelletje klootzakken van de vvd en pvda dat met ondersteuning van de landverraders partij van de nieuwe Anton Mussert, ja de d66 op dit moment aan de touwtjes trekt.

Wanneer de Europese Unie zelf er niet voor kan zorgen dat de grenzen dicht blijven dan moeten wij als Nederland er zelf eenvoudigweg voor zorgen dat onze grenzen dicht blijven

Geld verspillen, over de balk smijten en uitgeven aan Europese derde wereldlanden dat is Brussel dus hier moeten wij niets meer mee te maken willen hebben

De Euro kost geld, om de Euro kunstmatig op stand te houden moeten wij Europese crisis landen steeds maar weer geld blijven geven, gewoon terug naar de gulden en ons niet bang laten maken door tegenstanders.

Weg met de islam, dit hoort niet bij onze cultuur en de volgelingen van deze ideologie hebben ruim voldoende bewezen dat ze hier in ons land niet thuis horen.

22 mei : 

kies met je verstand 

kies voor Nederland 

en geef je stem aan de Partij Voor de Vrijheid


zo moest even
met groet Bolo

  

Geen opmerkingen: