.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

zondag 6 april 2014

Achterlijk links

Over knuffel marokkanen en dom links tuig


Soms vraag ik me wel eens af waar ik nou een grotere hekel aan heb, aan die criminele marokkanen die stad en land af roven om hun welverdiende uitkering een beetje aan te dikken, of aan al dat domme veelal links denkende volk dat deze groep ruif leegvreters steeds maar weer op een positieve manier in het nieuws wenst te brengen.
Is een moeilijke vraag die ik me eigen dan stel, want kan het niet zo zijn dat ik aan beide een even grote hekel heb, dan discrimineer ik namelijk ook niet, om maar te voorkomen dat die kaart weer eens getrokken gaat worden.

Vanmorgen toevallig weer eens gezien hoe mijn nummer 1 binnen de Partij voor de Vrijheid, Fleur Agema, weer eens onder handen werd genomen door een stelletje linke subsidie slurpende staatsomroep graaiers en deze strijd wederom glansrijk wist te doorstaan en eigenlijk begint de hekel die ik eerst aan deze kansloze mensen had om te slaan in medelijden, ze bedoelen het allemaal zo goed, maar ze komen er steeds vaker achter dat ze het zelfs met een verdubbeling van het aantal voor linkse propaganda gesubsidieerde en dus door ons gefinancierde tv en radio zenders niet gaan redden om hun vriendje van de mensen van de partij, die eerst voor de arbeid waren, maar inmiddels zijn omgeslagen naar de partij ter ondersteuning van de arbeidsloze overvallers, verkrachters en andere islamitische criminelen nog te kunnen gaan redden.

Erger is nog het feit dat het linkse tuig niet enkel in de houding der onderdanigheid springt voor de marokkaanse criminelen, maar ook nog eens het achterlijke gewelddadige gedrag gaat overnemen en tijdens een vreedzame demonstratie zoals in Nijmegen afgelopen zaterdag pogingen onderneemt om de mensen die wel van Nederland houden, de mensen die niet in het achterlijke linkse oeverloze geouwehoer trappen proberen te provoceren om dan vervolgens te kunnen roepen wat een stelletje asociale die PVV'ers zijn.
Grote complimenten voor eenieder die daar in Nijmegen aanwezig was om Geert Wilders, de Partij voor de Vrijheid en onze vrijheid van keuze en meningsuiting een hart onder de riem te steken, aangezien men zich eenvoudigweg niet op de kast liet jagen en het laffe domme linkse tuig lekker links liet liggen om door te gaan met belangrijkere zaken.

Vrijdag avond was ik op twitter in gesprek met een marokkaanse Nederlander en uiteraard waren we het zeer zeker niet overal over eens, maar deze tweet die ik van hem ontving wil ik jullie toch niet onthouden en deze tweet geeft de mening weer van, na ik mag hopen, veel meer Nederlanders van marokkaanse afkomst en geeft eens te duidelijk aan hoe fout onze linkse sukkels eigenlijk wel zitten met hun on ophoudende liefde voor de criminele marokkanen en uiteraard ook andere criminelen, zowel autochtoon als allochtoon die er hier ter landen rond lopen.

ik ben ook hier geboren maar Marokkaans, ik haat dat tuig. Opsluiten nooit meer vrij!! In marokko zouden ze niks durfen. 

Kijk lieve linkse vrienden, wanneer jullie dit geluid ook eens lieten horen dan was er een kleine kans dat het ooit nog eens goed zou komen met je, maar dat slaafse gehol om dieven, inbrekers, overvallers, verkrachters en andere criminelen in bescherming te nemen enkel en alleen om te voorkomen dat ze zich gediscrimineerd voelen om hun afkomst dat zou eens moeten stoppen en wanneer dit niet gebeurd dat voorspel ik een burgeroorlog in Nederland binnen 10 jaar, ik bescherm mijn naaste tegen elke vorm van onderdrukking en ik weet zeer zeker dat ik niet alleen sta in deze strijd die nooit hoeft te komen wanneer we met zijn allen eens gaan nadenken en het verschil zien tussen een welwillende Nederlander van buitenlandse afkomst en een allochtoon die geen zak met Nederland te maken wenst te hebben, alle niet islamieten minderwaardige schepsels vind en ons land middels kazernes en terreur opleidingscentra, beter bekend als moskee, van binnen uit wenst over te nemen en met jullie hulp gaat ze dit zeer zeker lukken.



Bovenstaande cartoon kreeg ik ook nog en ik denk dat dit de manier is waarop er door heel veel moslim jongeren in Nederland, maar ook in Europa aangekeken word tegen de islam en de manier waarop ze hun geloof beleven.

Helaas gaat het in Nederland volledig verkeerd en krijgen wij groepjes vorming, worden mensen om het minst of geringste uitgemaakt voor racist en is een goed gesprek tussen de verschillende kampen bijna niet mogelijk
Het lijkt me toch niet meer dan normaal wanneer je in een land gaat wonen dat je, je eigen dan aanpast aan de gewoonten en gebruiken van het land alwaar je naar toe gegaan bent en dat je aan je kinderen de normen en waardes leert die er in dat land gelden.
Volgens mij is dit absoluut geen extreem vreemde voorwaarden die je mag stellen aan de mensen die je in eerste instantie als gast verwelkomt binnen je land en wanneer ze vervolgens zo lang blijven en als bijna vanzelfsprekend inwoners van jou land worden dan mag je van ze verwachten dat ze je helpen om je land verder uit te bouwen, maar wel volgens de regels en voorwaarden die ze eerder wel wilden naleven en niet dat ze er een eigen sub maatschappij op na gaan houden en gaan leven volgens eigen gemaakte regels.

Het is toch volslagen van de pot gerukt wanneer wij medeleven moeten gaan tonen aan gewapende overvallers die omkomen tijdens het uitoefenen van hun "vak" enkel en alleen daar ze een andere afkomst hebben? Dat is wel het laatste wat je van mij kunt verwachten en hoe achterlijk kun je dan zijn om te gaan protesteren, want het was zo'n lieve jongen?

Maar moet ik hiervan de marokkaanse gemeenschap de schuld geven, of het laffe domme linkse volk?

met groet Bolo
  



Ter herinnering aan Theo van Gogh en Pim Fortuyn en alle andere onschuldige Nederlandse slachtoffers van het gruwelijke agressieve en intolerante gedrocht de islam en met de wens en de hoop dat wij de verdere uitbreiding van deze idiote ideologie kunnen keren.(klik op foto voor bijbehorende muziek.)

Geen opmerkingen: