.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

maandag 20 januari 2014

De doodstraf graag.

Laffe linksextremist weer bijna vrij


Het proefverlof is omstreden: staatssecretaris Teeven was zelf z.g. tegen. Volgens Teeven is er kans op maatschappelijke onrust en bestaat het risico op vergeldingsacties. De Raad voor Strafrechttoepassing bepaalde echter dat Volkert van der Graaf het toch moest krijgen. Hij moest voor 1 februari een keer de gevangenis uit om aan het normale leven te wennen. 

Zelfs de Bond van Wetsovertreders (ja, zoiets bestaat in Nederland) noemde het verlof onverstandig en nabestaanden van Fortuyn reageerden geschokt op het feit dat de laffe linksextremist en anti-democraat op proefverlof zou mogen. Het Burgercomité tegen Onrecht sprak zelfs van de grootste juridische blunder van dit jaar.

Vermomming

Van der Graaf werd tot een gevangenisstraf van slechts 18 jaar veroordeeld wegens de beestachtige moord op Pim Fortuyn. Het veroorzaakte enorme maatschappelijke onrust.

Er dreigt opnieuw onrust bij de verlening van het z.g. proefverlof. Teeven wilde een speciaal, door u betaald "re-integratieprogramma". Maar daarmee ging de Raad voor Strafrechtstoepassing niet akkoord.

Om de lafaard te beschermen tijdens zijn verlof, liet De Raad voor de Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) eerder weten onder meer aan "verhulling van zijn identiteit" te denken. Wat dat precies inhoudt, is aan Teeven, maar volgens verschillende advocaten zullen dat tijdelijke ingrepen zijn. "Denk aan schmink, een plaksnor, zonnebril of een pruik. Daar kom je al een heel eind mee", zegt er één. Geenszins staat vast of hij nu inderdaad in vermomming buiten is geweest.

In ieder geval: goed uitkijken naar deze miezerige killer. Hij verdient geen normaal leven meer.


Artikel vanaf website www.uitkijk.net en behoeft van mij kant geen enkel commentaar of aanvulling meer en is om die reden gewoon volledig geplaatst.

meer links :  NU , GeenStijl , Omroep Gelderland.

Maar wat is een leven nu eigenlijk waard?

Hoeveel jaar verdien je eigenlijk voor een moord?
En hoeveel jaar krijg je voor het op gruwelijke wijze afslachten van een medemens?

Waar gaat dit nou eigenlijk over?


Volgens mij zijn er voor dit soort zieke geesten niet zo heel veel opties en zijn er maar twee echte keuzemogelijkheden.

Levenslang opsluiten en nu bedoel ik dus ook echt levenslang of de doodstraf weer invoeren. 
De eerste vind ik zonde van het belastinggeld, geld dat we bijvoorbeeld ook zouden kunnen gebruiken om de islam uit te roeien in Nederland, dus blijft enkel de doodstraf nog maar over.
Niet zo als in de Verenigde Staten, dat mensen jaren en jaren in een dodencel moet wachten op de voltrekking van het vonnis, nee gewoon een paar dagen laten nadenken, eten en drinken hoeft dan ook niet meer is ook zonde van het geld, nee lekker helemaal alleen in een donkere cel zetten en lekker laten denken, geestelijke wraak die het slachtoffer verdient en vervolgens een live show op tv, stuk beter dan het gemiddelde programma van de staatsomroep.

Uiteraard heb ik een aantal manieren opgezocht waarop we het vonnis kunnen gaan vertrekken en de volgende top 5 kwam ik tegen en het lijkt mij een top plan wanneer we speciaal voor het ding dat Pim Fortuyn op gruwelijke wijze naar een betere wereld hielp verkiezingen zouden gaan houden om zo gezamenlijk de juiste executiemethoden kunnen gaan bepalen.


1. Gehangen, getrokken en gevierendeeld

2. Kruisiging
3. Koperen Stier
4. Spietsing
5. Scaphisme

Uitleg over deze "speltypes" vind U middels deze link


Ik ga voor optie 5 in dit geval
met groet Bolo

En ter nagedachtenis aan een groot man en geweldig politicus die helaas veel en veel te vroeg door een koelbloedige slager uit ons midden is weg gerukt, Laatste debat van Pim Fortuyn waarin hij Melkert volledig te kakken zet voor volk en vaderland met dank aan G.Deckzeijl voor de link aangezien dit de Pim Fortuyn is die ik graag in mij herenneringen wil opslaan. 

3 opmerkingen:

Fubar zei

Jammer dat je geen poll bijgevoegd heb, maar nummertje 5 met honing lijkt me een uitstekende keuze.

G.Deckzeijl zei

Gistermorgen de link naar het laatste debat van Pim Fortuyn hier geparkeerd,maar is verdwenen zie ik.Nog eens proberen, want met die info op youtube is niks aan de hand.
http://tinyurl.com/n55d5zr
Als mijn serieuze bijdragen niet op prijs worden gesteld wil ik wel de reden weten!

Unknown zei

Elke reactie (behalve de vriendelijke beledigingen die per mail binnenkomen) worden natuurlijk van harte welkom geheten en zeer zeker wanneer het een aanvulling op de berichten is.
Het enige andere bericht dat ik kan vinden staat bij
http://1970bolo.blogspot.nl/2014/01/landrovers-te-ramallah.html?showComment=1390729098261#c4143894227945033514
weet niet of deze bedoelt word?

groeten Bolo