.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

donderdag 28 november 2013

Humorloos Links en de Realitieit

Wat een stelletje zeurende humorloze azijn zure figuren zijn dat die links denkende medemensen.
Is het tegenwoordig verboden om te lachen?
Moet ik straks een gele joker op me kleding naaien om aan iedereen te laten zien dat ik wel van een goede grap houd, zodat ze me ter zijner tijd kunnen oppakken en afvoeren?
Zou me niet eens verbazen aangezien het onze linkse medemens geen zak uitmaakt wat er met Nederland en zijn of haar inwoners gebeurd zolang ze zich zelf door onze getinte medemens maar diep en langdurig anaal kunnen laten fixeren terwijl ze zich tegen hen verontschuldigen aangezien er nog wat poep resten achter gebleven waren na de laatste toiletgang. 
(plaatje komt van das Islam-Prinzip)

Doodziek word ik van het feit dat mensen op de tv, radio, krant of website elk woordje, elk grapje en elke opmerking moeten wegen op het schaaltje van klein bekrompenheid om op deze manier te voorkomen dat er ergens ter wereld wellicht wel eens iemand gekwetst zou kunnen worden door deze opmerking.
Even to the point ik weeg dus helemaal niks en het kan me ook geen ene zak schelen wat het linkse huilvolk en de getinte mede huilebalken van mijn geschriften vinden, maar daar was U vast ook niet bang voor.

De laatste dagen liep het weer eens helemaal mis en nou moet je eens eerlijk bekennen dat je minstens een glimlach op je gezicht voelde verschijnen toen je DEZE voor het eerst, en zelfs na de tweede of derde keer voorbij zag komen, geweldig gevonden toch?
Of ben ik nu achterlijk?
Hoe ziek kun je zijn wanneer je hier de humor niet van inziet?

Uiteraard ging het allemaal weer verder met huilend links en moesten PenW er weer een discussie over opstarten met de tegenwoordig algemeen bekende beroeps huilebalken en andere niets voorstellende linkse goed denkers.
Voor wie het gemist heeft de discussie vind je HIER denk er wel aan even een doos zakdoekjes te pakken alvorens te kijken.
Hier komen overigens ook de leuke filmpjes in voor maar denk erom niet lachen 
DAS IST VERBOTEN!




En het resultaat van deze acties van zielig links is wel dat ze het beetje respect dat ze nog hadden van de "neutrale" Nederlanders ook nog kwijt zijn geraakt, ze zijn een kleinigheidje vergeten en dat is het gedachtegoed van Mien uit Assen "don't fuck met Geer en Goor"

Maar waar was politiek correct Nederland toen onse Jiskefet studenten los gingen op DEZE arme pizza koerier?
Nee toen mochten wij nog lachen om deze humor zonder gelijk veroordeelt te worden door linkse humorloze sukkels en waar heeft dit alles ons nu naar toe gebracht?



Heel veel haat, haat en onverdraagzaamheid, ruzies, discussies, verneukte kinderfeestjes en racisme, heel veel racisme en racistische reacties over en weer.
Gebrek aan respect met het wijzende vingertje elkaar bejegenen in plaats van praten met elkaar, geen enkele interesse in de normen en waarden van ons Nederland en onze Nederlanders en al helemaal geen enkel belang in onze cultuur, altijd maar dat wijzen naar dat wat wij verkeerd hebben gedaan in de negentiende eeuw.



De realiteit is dat wij toe werken naar onhoudbare omstandigheden in Nederland een burgeroorlog, de volgers van de islam en hun meelopers tegen de ongelovige, althans gezien na de maatstaven van sprookjes figuur alla en zijn pedo profeet.
Maar denk er wel even aan linkse broeders, U bent juist zo een ongelovige hond als dat ik het ben echter gaat de islam en zijn volgers U eerst gebruiken en vervolgens afmaken terwijl het de bedoeling van de vredelievende moslims is om mijn soort mensen gelijk af te maken.

Denk eraan ik heb U gewaarschuwd linkse vrienden, ikzelf en met mij vele andere waarschuwen U en blijven U waarschuwen voor het gedrocht islam en zijn volgelingen, echter vechten wij tegen de bierkaai en roepen we tegen de wind en al konden we de goed gelovige bereiken, luisteren doen ze toch niet.

U probeert onze humor te vernietigen, humor die vaak zwartgallig is maar ten aller tijden enkel word gebruikt om te kunnen lachen, U probeert onze levenswijze te bepalen, U probeert van mij te maken wat ik absoluut niet wil zijn een humorloze politiek correcte links denkende slaaf van de islam, U kunt dit willen, U kunt dit denken maar dit gaat nooit gebeuren, Ik blijf wie ik ben en ik blijf denken en roepen wat mijn mening is en wat mijn hart mij toeschreeuwt, vecht voor je eigen mening en vecht voor je vrijheid voor jezelf en je naasten en zelfs voor hen die je nu verachten maar later gaan begrijpen en gaan zien dat ze fout zaten, maar wanneer gaan ze dit zijn, wanneer het te laat is?



Als je denkt “ik ben verslagen”, 
is de nederlaag een feit. 
Als je denkt “ik zal niet versagen”, 
win je op den duur de strijd. 

Als je denkt “ik kan het niet halen”, 
is de tegenslag op til. 
Want het overslaan der schalen, 
hangt voornamelijk af van wil. 

Moedelozen gaan ten onder, 
door hun twijfel, door hun vrees. 
Vechters winnen door een wonder, 
telkens weer de zwaarste race. 

Denk “ik kan het”, dan gaat het, 
iedereen vindt bij wilskracht baat 
en in zaken wint de daad het, 
van het nutteloos gepraat. 

Als je jammert “ik ben zwakker”, 
dan mijn grootste concurrent, 
blijf je levenslang die stakker, 
die je ongetwijfeld bent. 

Niet de Goliaths of de rijken, 
tellen in dit kamp voor zes. 
Maar de fermen die niet wijken, 
hebben vroeg of laat succes. 



Sjalom aleechem
Bolo





Geen opmerkingen: