.

.
Volg mij ook op TWITTER klik hiervoor op de foto

maandag 14 oktober 2013

Sprakeloos

Soms zoek je naar de juiste woorden en zijn deze simpelweg niet te vinden, althans niet zonder over te gaan tot de alom bekende schuttingtaal en dan wel die zonder ziektes en seksuele voorkeuren zoals door onze berber medelanders helaas al te vaak worden rondgeslingerd tegen alles en iedereen die het niet helemaal met hen eens is of eenvoudigweg van het verkeerde geslacht is en het verrekt om met een kop vod rond te lopen.

Maar welke woorden ik dan wel zoek, tja probeer maar eens om op een nette beschaafde en vriendelijke manier te omschrijven wat je van het nieuwe regeerakkoord vind en dan zie je mijn probleem glashelder voor je.

Volgens mijn eigen zeer bescheiden mening en zonder enige kennis van de hiervoor benodigde geschiedenis en feiten ben ik van mening dat wij het enigste democratische land zijn alwaar er een regering besluiten neemt waar nog niet eens 40% van het Nederlandse volk achter staat en dat enkel en alleen doordat er tijdens de verkiezingen een meerderheid zo dom was om zich te laten besodemieteren door de valse verkiezingsbeloften van Rutte en Samsom namens het vvd en de arabieren partij.

Uiteraard spreken de peilingen uitgevoerd door en voor onze staatsomroep dit tegen om de dood eenvoudige reden dat onze staatsomroep de enige is die iets positiefs over heeft gehouden aan dit Judas akkoord, ons allen aangeboden door chocolade ridder Alexander, of moeten we nu met zijn allen gaan juichen omdat onze geloofsbroeders het voor elkaar gekregen hebben om een kazerne open te houden, godverdomme HOERA een kazerne die open blijft in ruil voor het verder uitknijpen van het Nederlandse volk, het verder kapot gaan van onze economie door dit afbreekakkoord, enkele duizenden mensen gaan hun baan verliezen omdat je vaste baan niet langer meer zeker is, onze oudjes die kei hard geknokt hebben voor onze welvaartsstaat kunnen een normaal pensioentje vergeten, verzorgingstehuizen zorgen maar voor zich zelf, onze zieken kunnen een ziekte krijgen en uiteraard gaat het eigen risico ook nog maar eens omhoog voor ze, verder halen we nog maar wat meer kansloze buitenlanders naar ons land toe, sluiten we gevangenissen en laten we de meest zieke randdebielen gewoon eerder vrij, is de auto niet meer te betalen, moeten we inkopen doen in Duitsland of bij de Vlamingen, kan de complete horeca de deuren sluiten met uitzondering van de vele multiculturele ontmoetingsplaatsen die natuurlijk ruim voldoende subsidie krijgen en wanneer we verzorging nodig hebben dan lopen we maar 3 dagen met de zelfde pamper rond maar godvernondenakendeju de Johan Willem Frisokazerne in Assen blijft open, klasse gedaan Arie Slob van de ChristenUnie hier hebben wij wat aan we geven alles op voor de een of andere kut kazerne zodat je aan je kiezers (alle twee denk ik met nieuwe verkiezingen) kunt laten horen, nee van de daken kunt SCHREEUWEN dat het je gelukt is om een kut kazerne open te houden BEDANKT en ik dit geval zou ik maar niet schrijven dat je naar de hel kunt lopen, want dat kon wel eens godslastering zijn.

Ziek van geest ben je wanneer je op deze manier politiek bedrijft en het geeft ook wel aan dat er in het Nederlandse systeem iets goed fout gaat wanneer zielige religieuze clubjes als de cu en de sgp mee mogen gaan beslissen over ons land en klein en zielig als ze zijn worden ze ook gigantisch opgewonden van de nootjes die ze door Rutte en co worden toegeworpen.

En opgewonden werd er nog een, onze kleine vriend Pechtold en ik weet niet of jullie de persberichten hebben gelezen want het schijnt zelfs zo te zijn dat het zo blij getoonde grote collaborateurs akkoord met enige vertraging de vergaderruimte, of moet ik zeggen het verraders hol, heeft verlaten aangezien onze Alexander zo opgewonden was geworden van zijn landverraders praktijken dat hij eerst nog fap fap fap moest doen en men zodoende eerst zijn kwakkie van de documenten af moest vegen alvorens het vol trots te tonen aan de slaven die men eerst Nederlandse bevolking noemde.

Ik weet het een smakeloze en zelfs belachelijke opmerking van mijn kant en dat is nou juist de reden dat ik hem wel maak eenvoudigweg daar die van een net zo hoog niveau is dan het voddenakkoord dat Nederland nog verder naar de sodemieter gaat helpen.

En hoe nu verder? gaan we met zijn allen de straat op? zetten we ons flut kabinet samen af? ik denk het niet, want we hebben allemaal een grote bek op zijn tijd en wanneer het puntje bij paaltje komt dan kruipen we terug in onze schulp en gaan we gewoon door met betalen, betalen en nog meer betalen.
We betalen voor vliegtuigen die we niet nodig hebben want onze echte vijand woont allang in ons land en met deze vliegtuigen bereiken we echt niets wanneer we de door de pvda gesubsidieerde islam uit ons mooie land moeten trappen, nee daar hebben we ballen voor nodig, dus aan onze minister president hebben we ook niks aangezien deze al heel lang geleden heeft laten zien dat hij van alles heeft maar zeer zeker geen ballen en gewoon een trekpop is die zich door het linkse volk laat misbruiken.

Nee mensen we gaan lekker met zijn allen bloeden en betalen de komende jaren en laten ons als gewillig slachtvee (wel halal uiteraard) verder de afgrond in duwen, maar we hebben 1 geluk en dat is Europa, want Europa is trots op ons, Dijsselbloem kwam bijna klaar naar het schouderklopje en dan maakt het toch verder geen reet meer uit dat de Nederlandse bevolking binnen nu en een paar jaar kapot gaat van ellende, zolang we maar geld schenken aan de grieken en al die andere die ons vanachter een rum cola op een strandstoel zitten uit te lachen, we zetten de grenzen nog wat verder open en een nieuwe lading oost Europees tuig rent ons land binnen, oorlogsmisdadigers uit heel de wereld zijn hier uiteraard ook van harte welkom, liefst wel met moslim achtergrond natuurlijk, en kunnen een uitkering tegemoet zien en natuurlijk stellen we nog maar eens een generaal pardon in werking en mag iedereen die al jaren geleden uit ons land moest opflikkeren ook gewoon blijven, want zo zijn we ook wel weer we zetten uitgeprocedeerde asielzoekers niet het land uit, nee we laten ze hier net zo lang zitten tot ze al te lang hier zijn om nog terug te gaan naar het land waar ze vandaan kwamen en dan gewoon mogen blijven.

Snapt U dit nog?
 
Wanneer iemand ook maar enig idee heeft hoe het ooit nog goed kan gaan komen met ons Nederland, alstublieft vertel het me dan kan ik wellicht ook weer eens lekker slapen zonder midden in de nacht wakker te schrikken van Pechtold in nsb tenue, Rutte en Samsom gezellig samen in de moskee aan een bak thee en toen ik vorige maand wakker schrok van een droombeeld waarin ik drie vrouwen zag lopen in een boerka en ik nog eens goed keek en ik me eigen meiden zag tussen die rol gordijnen, toen heb ik gewoon een week niet meer geslapen van pure angst en ellende.

···---···
···---···
···---···
···---···
···---···
···---···

HELP 

Bolo

  

Geen opmerkingen: